- Audience Mailing - Wysyłka audience polega na dotarciu z wiadomością e-mail do użytkowników, którzy nigdy nie zrobili zakupów w Twoim sklepie. Mailing ten nie jest jednak przypadkowy. Revhunter bardzo dokładnie analizuje preferencje zakupowe adresów, znajdujących się w bazach, aby następnie zestawić je z zainteresowaniami Twoich obecnych klientów. Dzięki temu masz pewność, że mailing trafi do tych osób, które z dużym prawdopodobieństwem zainteresuje oferta zamieszczona w wiadomości.
- E-mail retargeting - Gdy posiadasz już stale napływający ruch w swoim e-sklepie, ale nie widzisz, aby przekładał się on na sprzedaż, to najlepszym rozwiązaniem by skonwertował jest e-mail retargeting. Revhunter za pomocą plików cookie zbiera dane o użytkownikach w Twoim sklepie, aby później móc wysłać do nich personalizowaną wiadomość - dopasowaną do ich zachowania na stronie. Oznacza to, że w momencie, gdy użytkownik opuści koszyk bez sfinalizowania zakupów, Revhunter wyśle mu wiadomość dokładnie z tymi produktami, które dana osoba zostawiła w koszyku. A jeśli użytkownik przeglądał tylko produkty w Twoim sklepie, to w wiadomości pojawi się rekomendowany asortyment wybrany na podstawie wcześniejszych aktywności na stronie.