ExpertSender

Platforma do multichannel marketing automation

Platforma do multichannel marketing automation

ExpertSender to platforma dla sklepów internetowych, pomagająca zwiększać sprzedaż za pomocą automatyzacji marketingu w kanałach: email, SMS, mobile oraz web. ExpertSender działa od ponad 11 lat i dostarcza 20 miliardów wiadomości rocznie, dla ponad 400 klientów i ponad 1000 marek na całym świecie.

ExpertSender z centralą w Gdyni ma oddziały w Moskwie, Pekinie oraz São Paulo. ExpertSender ma status Silver Microsoft Partner, certyfikat ISO 27001 i w pełni spełnia wymogi nakładane przez RODO.

Co robi ExpertSender?

  • Customer Journey Automation – automatyzacja ścieżki zakupowej klienta z wykorzystaniem kanałów e-mail, SMS, Web, Mobile i innych.
  • Data-Driven Personalization – personalizacja oparta o treści dynamiczne, umożliwiająca przesyłanie klientom indywidualnie dopasowanych do ich potrzeb treści wiadomości, grafik i ofert.
  • Advanced Customer Segmentation – segmentacja klientów w oparciu o dane demograficzne, informacje o transakcjach oraz zachowaniu użytkowników (otwarcia e-maili, kliknięcia w linki, aktywność na stronie internetowej), dynamicznie aktualizowana co kilka sekund.
  • Single Customer Profile – konsolidacja wszystkich danych o kliencie (ze źródeł online i offline) w jednym profilu klienta, dającym pełny obraz jego cech i upodobań.
  • Real-Time Product Recommendations – odpowiednio dobrane rekomendacje produktów generowane w czasie rzeczywistym, zwiększające zaangażowanie klientów.
  • Shopping Cart Abandonment – docieranie do klientów porzucających koszyki zakupowe dzięki spersonalizowanym e-mailom, pop-upom oraz powiadomieniom web push.
  • Price Drop Notifications – powiadomienia klientów o niższej cenie przeglądanych przez nich wcześniej produktów, zachęcające do powrotu na stronę internetową.
  • A/B Tests – możliwość wypróbowania aż 10 różnych wariantów nazwy nadawcy, tematu wiadomości, jej zawartości merytorycznej i czasu wysyłki.
  • Reporting – szczegółowe raporty z wysyłek niezbędne dla lepszego zrozumienia zachowania subskrybenta, nie tylko w ujęciu pojedynczej kampanii, ale także całej ścieżki zakupowej klienta.
  • Custom Google & Facebook Audience

Jakie są przewagi ExpertSender?

  • Platforma ExpertSender oferuje zaawansowaną segmentację odbiorców oraz zaawansowaną personalizację wiadomości w połączeniu z funkcją dynamic content. Dzięki ExpertSender możliwe jest wykorzystywanie wszystkich zbieranych przez e-commerce danych do prowadzenia kampanii reklamowych w wielu kanałach jednocześnie. Elastyczność platformy pozwala na swobodne dopasowanie systemu do specyfiki branży, czy modelu biznesowego firmy. Doceniana jest zarówno przez działy marketingu, jak i IT.

Korzyści dla klientów SMSAPI

Dla wszystkich klientów SMSAPI mamy 10% dodatkowego rabatu (ponad standardowe zniżki). Rabat obowiązuje przez cały okres trwania współpracy. Dodatkowo, zapraszamy na darmowe konsultacje z ekspertem w temacie marketing automation.

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy