Empik.com

Miejsce na rozwój Twojego biznesu

Miejsce na rozwój Twojego biznesu

Empik.com to jedna z największych platform e-commerce w Polsce, oferująca firmom dostęp do milionów klientów. Nasza oferta skierowana jest do sprzedawców internetowych, którzy, korzystając z rozpoznawalnej marki, chcą rozwijać swój biznes w zasięgu ogólnokrajowym - ponad 35 mln wizyt miesięcznie i 6 mln użytkowników aplikacji. Zapewniamy prostą integrację, możliwości promocji i wyróżnienia oferty, brak opłat za wystawienie produktów i prowadzenie konta oraz atrakcyjne prowizje.

Co robi Empik.com?

Empik Marketplace to rozwijana od 2017 roku platforma sprzedażowa działająca w ramach Empik.com – jednej z czołowej platform e-commerce w Polsce. Platforma oferuje sprzedawcom możliwość sprzedaży i promocji swoich produktów pod jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w ekosystemie, z którego korzysta:

ponad 10 mln realnych użytkowników Empik.com i aplikacji (Gemius/Mediapanel XII 2024)

90 mln Klientów odwiedzających salony Empik (rocznie)

Co więcej, Empik Marketplace rozwija się aż 10 razy szybciej niż rynek e-commerce, co potwierdza raport Baselinker Index 2024. Dzięki temu sprzedawcy mogą liczyć na dynamiczny rozwój swojej działalności w środowisku z ogromnym potencjałem.

Jakie są przewagi Empik.com?

zaufany partner z ponad 75-letnią obecnością na polskim rynku

możliwość sprzedaży produktów z ponad 20 kategorii i setek podkategorii produktów – od książek i zabawek po zdrowie i urodę, elektronikę, dom i ogród i wiele więcej

• liczne promocje i kampanie marketingowe

korzystne stawki prowizyjne, brak opłat abonamentowych

integracje z czołowymi platformami

dopłaty do darmowych dostaw w ramach programu Empik Premium

brak opłat za funkcjonalności jak np. akcje handlowe, raty dla klientów, placement na stronie

Dlaczego warto sprzedawać na Empik.com?

Empik Marketplace wyróżnia się prostymi zasadami współpracy i partnerskim podejściem do sprzedawców. Gwarantujemy brak opłat za rejestrację, wystawienie produktów czy prowadzenie konta.

Prowizje naliczane są tylko za zaakceptowane zamówienia, więc sprzedawcy nie ponoszą ryzyka przy niesfinalizowanych transakcjach. Szczegółowe stawki można sprawdzić tutaj:

Tutaj

Dzięki temu można zacząć sprzedaż bez dużych kosztów na start, a wszystkie opłaty są widoczne w panelu Centrum Zarządzania Sprzedawcy, co ułatwia kontrolowanie wydatków.

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy