Daktela

Lider oprogramowania contact/call center

Lider oprogramowania contact/call center

Daktela jest nowoczesnym systemem call center, który łączy dostępne kanały komunikacyjne (połączenia telefoniczne, SMS, e-mail, FB Messenger, WebCzat, Viber, WhatsApp) w jednej platformie mobilnej i webowej. Oprogramowanie powiązane jest z HelpDeskiem (systemem ticketowym) do szeroko rozumianej obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego), zarządzania procesami, reklamacjami i zgłoszeniami od Klientów.

Co robi Daktela?

  • Natywny OmniChannel w chmurze
  • Rozbudowany system raportowania
  • Otwarta platforma z API
  • Historia komunikacji z Klientem
  • Wsparcie techniczne i dedykowane rozwiązania

Jakie są przewagi Daktela?

  • Skalowanie i rozwój z klientami zgodnie z ich potrzebami
  • Setki operatorów bez konieczności kupowania nowego systemu
  • Wsparcie 24/7 z opcją SLA 1+1 w lokalnym języku
  • Dostawca usług telekomunikacyjnych w CZ i PL
  • Międzynarodowe numery telefonów przychodzących z ponad 180 krajów
  • Regularne aktualizacje oprogramowania
  • 17 lat doświadczenia w centralach wirtualnych
  • Jedna z największych infrastruktur VoIP
  • 21599 licencji call center i 4 data center

Naszą misją jest dostarczanie najlepszego rozwiązania SaaS omnichannel i Call & Contact Center, dla każdej firmy - niezależnie od jej wielkości.

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy