ClickMeeting

ClickMeeting to kompleksowe rozwiązanie do prowadzenia webinarów i spotkań online dla dużych i małych firm.

ClickMeeting to kompleksowe rozwiązanie do prowadzenia webinarów i spotkań online dla dużych i małych firm.

Jesteśmy firmą z Gdańska o globalnym zasięgu ­– nasz produkt jest dostępny w dziewięciu językach, a korzystają z niego użytkownicy z całego świata! Tylko w 2020 roku na naszej platformie przeprowadzono 2 316 074 wydarzeń online, które zgromadziły aż 30 779 244 uczestników.

Naszą misją jest tworzenie platformy do efektywnej współpracy i komunikacji online.

Dostarczamy rozwiązanie, które pozwala na tworzenie komfortowych i prawdziwie interaktywnych wydarzeń online.

Co robi ClickMeeting?

Pomagamy tysiącom nauczycieli, trenerów, marketerów, sprzedawców i menedżerów na całym świecie pozostawać w kontakcie, dzielić się wiedzą i doświadczeniem poprzez prowadzenie wydarzeń online w każdej skali.

W naszych pakietach posiadamy:

  • Płatne webinary: Dzięki integracji z PayPal oraz PayU sprzedasz dostęp do swoich webinarów i przekujesz swoją wiedzę w dodatkowe lub główne źródło dochodu.
  • Automatyczne webinary: Prowadzenie webinarów na autopilocie. Wgraj nagrania webinarów, filmy, ankiety oraz przycisk Call-To-Action i stwórz swoją własną oś czasu w Automatycznym Webinarze!
  • Wydarzenia online na ogromną skalę: Organizuj wydarzenia na wielką skalę w całości online nawet dla 10 000 widzów dzięki technologii webcastingu.
  • Spotkania online do 25 osób: Możesz spotkać się ze swoimi współpracownikami czy uczniami na wirtualnym, interaktywnym i angażującym spotkaniu.
  • Podpokoje: Podziel swoje wydarzenie online na podpokoje i pracuj w małych grupach nad różnymi tematami.
  • Statystyki wydarzeń: Przeglądaj i eksportuj szczegółowe dane o swoich wydarzeniach online oraz wyznaczaj trendy. Analizuj dane poszczególnych uczestników i wykorzystuj je do poprawy wystąpień i treści.
  • Aplikacja mobilna: Korzystaj z ClickMeeting tak, jak chcesz. Możesz dołączyć do spotkania przy pomocy komputera lub urządzeń przenośnych.
  • Ankiety i testy: Organizuj ankiety i testy w czasie webinarów, zbieraj opinie oraz komentarze od uczestników. Analizuj wyniki, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe.
  • Transmisja na żywo: Transmisje na żywo na Facebooku lub YouTube są idealnym rozwiązaniem. Transmituj swoje treści w mediach społecznościowych i poszerzaj grono odbiorców jak nigdy dotąd.
  • Custom branding: Dopasuj wygląd stron webinarowych do Twojej marki i niszy biznesowej. Stwórz swój własny styl za pomocą kilku kliknięć w ustawieniach wyglądu.
  • Moderowany czat: Zwiększ zaangażowanie publiczności. Moderowany chat pozwala na prowadzenie rozmów tekstowych z publicznością bez przerywania trwającej prezentacji webinarowej. Do Twojej dyspozycji pozostaje również prywatny czat z uczestnikami.

Jakie są przewagi ClickMeeting?

  • ClickMeeting to europejski produkt, który stawia przede wszystkim na bezpieczeństwo przetwarzanych danych oraz wdrażanie restrykcyjnych norm dotyczących prywatności. Zyskujesz przy tym łatwy dostęp do wydarzeń: nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania lub wtyczek. Jednocześnie do Twojej dyspozycji pozostają nowoczesne aplikacje w wersji desktopowej i mobilnej. Możesz wybierać spośród zróżnicowanych planów oraz uzyskać specjalne wsparcie w ramach usługi Enterprise.

Korzyści dla klientów SMSAPI

Jako klient SMSAPI otrzymujesz 10% zniżki na wszystkie rodzaje kont ClickMeeting. W tym celu skorzystaj ze specjalnego kodu [SMSAPI] podczas dokonywania zakupu.

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy