Call Center Online

System Call Center w 100% Online

System Call Center w 100% Online

Call Center Online to wielokanałowa platforma do prowadzenia firmowego telemarketingu. Prostota obsługi sprawia, że narzędzie jest dostępne praktycznie dla każdego przedsiębiorcy, który potrzebuje telemarketingowego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta.

Co robi Call Center Online?

  • System Call Center w 100% obsługiwany przez przeglądarkę internetową
  • Dialery podnoszące wielokrotnie efektywność rozmów telefonicznych
  • Nagrywanie rozmów pozwalające na kontrolowanie jakości pracy
  • Skrypty rozmów pozwalające na optymalizację pracy konsultantów
  • Monitoring online i systemy raportujące jakość pracy
  • Wysyłka e-maili i SMS-ów bezpośrednio z karty klienta
  • Zaawansowany IVR pozwalający na zarządzanie ruchem telefonicznym
  • Kampanie HLR i SMS wykorzystujące integrację z SMSAPI

Jakie są przewagi Call Center Online?

  • Błyskawiczne rozpoczęcie pracy w systemie call center – w kilka minut od podjęcia decyzji
  • Dowolny wybór operatora telekomunikacyjnego i kontrolowania kosztów telekomunikacyjnych
  • Nowoczesny wygląd interfejsów obsługowych
  • Prostota obsługi
  • Wsparcie Helpdesku Call Center Online na każdym etapie pracy

Interesuje Cię partnerstwo z SMSAPI?

Porozmawiajmy