Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się do dobrego pozycjonowania marki gabinetu lekarskiego?

Pełna sala twarzy podświetlonych przez ekrany telefonów to z reguły sygnał, że z Twoim wystąpieniem jest coś nie tak. Przyjęło się że sięgnięcie po komórkę jest sygnałem braku zaangażowania, a może nawet błędów po stronie prelegenta. Ale czy na pewno? Dzisiaj, na przykładzie szkoleń organizowanych przez firmę Arkana Cosmetics, obalamy ten mit.
OPUBLIKOWANO:
6 czerwca, 2019

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.
OPUBLIKOWANO:
10 kwietnia, 2019

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.