SMSAPI Hotel SMS KWHotel

Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.

Czytaj więcej

Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.

Czytaj więcej

Przedstawimy sposoby wykorzystania wiadomości SMS w branży turystycznej. Z poniższego poradnika dowiesz się, jak wiadomości tekstowe wpływają na podnoszenie jakości oferowanych wyjazdów, wsparcie sprzedaży oraz obsługę klienta.

Czytaj więcej

Komunikacja hoteli, kurortów i ośrodków wypoczynkowych z klientami uległa zmianie. Telefon komórkowy stał się podstawowym narzędziem, za pomocą którego goście rezerwują, kontaktują się z obsługą i zarządzają swoimi planami wypoczynkowymi. Dlatego przedstawiamy kilka metod angażowania i wykorzystania SMS-ów w branży hotelarskiej.

Czytaj więcej