konwersja

30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW

30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW

Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.

Czytaj artykuł

Jakiej komunikacji z markami chcą klienci? (raport)

Jesteśmy gotowi na dojrzałe relacje. Potrafimy zdradzić markom numer telefonu oraz wpuścić je do swoich mediów społecznościowych. W zamian chcemy być traktowani serio, dostawać spersonalizowane oferty, nie spam. Raport “Komunikacja Marki – Oczekiwania Konsumenta” podpowiada firmom, czego powinny jak najszybciej nauczyć się o swoich klientach.

Czytaj artykuł
Badanie konsumenckie „Komunikacja SMS w firmach 2017” – kluczowe wnioski

Badanie konsumenckie „Komunikacja SMS w firmach 2017” – kluczowe wnioski

Poznaj kluczowe wnioski wynikające z badania "Komunikacja SMS w firmach 2017" przeprowadzonego wśród firm korzystających z wiadomości tekstowych w swoim biznesie.,

Czytaj artykuł