konwersja

Skrócony link w SMS to nawet 31% CTR

Skrócony link w SMS to nawet 31% CTR

Wiadomości SMS mają jeden z najwyższych CTR wśród kanałów komunikacji. Sprawdź, jak skrócić linki w SMS.

Czytaj artykuł
Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.

Czytaj artykuł
Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.

Czytaj artykuł
Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Jakie korzyści daje połączenie analityki internetowej z kampanią mobilną? O sprytnym (i praktycznym) wykorzystaniu danych w marketingu SMS opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster.

Czytaj artykuł
Słownik online marketing – definicja skrótów i terminów dla biznesu

Słownik online marketing – definicja skrótów i terminów dla biznesu

Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów

Dobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się […]

Czytaj artykuł