konwersja

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Jakie korzyści daje połączenie analityki internetowej z kampanią mobilną? O sprytnym (i praktycznym) wykorzystaniu danych w marketingu SMS opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster.

Czytaj artykuł
Słownik online marketing – definicja najważniejszych skrótów i terminów dla średnich i małych firm

Słownik online marketing – definicja najważniejszych skrótów i terminów dla średnich i małych firm

Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.

Czytaj artykuł
Skrócony link w SMS, czyli jak osiągnąć CTR na poziomie 31 procent?

Skrócony link w SMS, czyli jak osiągnąć CTR na poziomie 31 procent?

Choć standardowa wiadomość SMS składa się jedynie ze 160 znaków, to można w niej przesłać dowolną treść, grafikę, a nawet aplikację. Taką możliwość daje funkcja skróconego linku. Za jego pomocą z łatwością przekierujemy naszych odbiorców np. na stronę internetową, gdzie znajdą oni więcej informacji. Takie rozwiązanie łączy szybki czas dostarczania i wysoki Open Rate wiadomości SMS, […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Marcin Lewek – Proste rozwiązania skomplikowanych problemów

Dobrze Ci radzę: Marcin Lewek – Proste rozwiązania skomplikowanych problemów

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się […]

Czytaj artykuł
30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW

30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW

Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.

Czytaj artykuł
Co to jest KPI? Kluczowe czynniki sukcesu kampanii SMS

Co to jest KPI? Kluczowe czynniki sukcesu kampanii SMS

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS – wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj artykuł