Choć standardowa wiadomość SMS składa się jedynie ze 160 znaków, to można w niej przesłać dowolną treść, grafikę, a nawet aplikację. Taką możliwość daje funkcja skróconego linku. Za jego pomocą z łatwością przekierujemy naszych odbiorców np. na stronę internetową, gdzie znajdą oni więcej informacji. Takie rozwiązanie łączy szybki czas dostarczania i wysoki Open Rate wiadomości SMS, z możliwościami jakie daje internet, dlatego świetnie sprawdza się w kampaniach marketingowych.

Czytaj więcej

Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?

Czytaj więcej
SMSAPI Dobrze Ci Radze edrone Marcin Lewek

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się to słuszny tok rozumowania. Nic prostszego niż po prostu otworzyć drzwi sklepów stacjonarnego i cieszyć się całym dobrodziejstwem inwentarza...

Czytaj więcej
bmw

Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.

Czytaj więcej

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj więcej

Pod koniec 2016 zapytaliśmy reprezentantów 200 firm prowadzących biznesy stacjonarnie i online o to, jak wykorzystują SMS-y w codziennej komunikacji. Ankietę wypełniły podmioty z ponad 20 branż. Zebrane materiały pozwoliły opracować kompleksowy raport przedstawiający kondycję SMS-a w biznesie. Oto kluczowe wnioski!

Czytaj więcej