finanse

Jak nie pchać taczki z kwadratowymi kołami? O standardach pracy agentów i brokerów z Piotrem Bartosem z Insly

Jak nie pchać taczki z kwadratowymi kołami? O standardach pracy agentów i brokerów z Piotrem Bartosem z Insly

Co jest najważniejszym dla nowoczesnego agenta ubezpieczeniowego? Według Piotra Bartosa, od 15 lat związanego z branżą ubezpieczeń, jest nim odpowiednia organizacja pracy. Usprawnianie i mądre zarządzanie procesami obsługi klienta stało się bowiem wyznacznikiem sprawnie działającego sprzedawcy. W wywiadzie przybliżamy system Insly, który pozwala zoptymalizować pracę pośredników ubezpieczeniowych, a także zautomatyzować komunikację z klientami.

Czytaj artykuł
Nowe podejście do windykacji – rozmowa z Rafałem Gibczyńskim z Solven

Nowe podejście do windykacji – rozmowa z Rafałem Gibczyńskim z Solven

Jak prowadzić skuteczną komunikację w branży pożyczkowej? Do czego i jak wykorzystać wiadomości tekstowe w kontakcie z pożyczkobiorcą? Na te i inne pytania odpowiada Rafał Gibczyński – CEO firmy Solven Finance. Poruszamy kwestie techniczne masowych wysyłek SMS, personalizacja, jak i wizerunkowe. Dowiedz się jak działa nowoczesna komunikacja nastawiona na zadowolenie klienta i efekty sprzedażowe.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja (część IV)

Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja (część IV)

W kolejnej części poradnika przedstawiamy SMS-y jako narzędzie komunikacji w finansach. Artykuł dotyczy więc firm oferujących kredyty, pożyczki oraz działających w windykacji. Ponieważ jest to branża wymagająca dużego zaufania i bezpieczeństwa, komunikacja przeprowadzana za pomocą wiadomości SMS sprawdza się w nich znakomicie.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – ubezpieczenia (część IX)

Marketing SMS w Twojej branży – ubezpieczenia (część IX)

Dziewiąta już część naszego poradnika poświęcona będzie wiadomościom SMS w branży ubezpieczeń. Przeczytaj ten tekst, aby dowiedzieć się, w jaki sposób usprawnić działanie komunikacji w firmie i poznać praktyczne metody wykorzystania wiadomości tekstowych.

Czytaj artykuł