Nowy Rok, Święta i Black Friday 2022 zbliżają się wielkimi krokami! Zanim jednak podzielimy się opłatkiem w domowym zaciszu (lub w rytmie „Last Christmas”) minie jeszcze kilka tygodni. A pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni największych wyprzedaży, czyli czarny piątek 2022. Przeczytaj, jak przygotować biznes do Black Week.

Bonus 15% SMS od SMSAPI

Załóż konto w SMSAPI i wykorzystaj kod 15BLACK2022​ podczas pierwszej płatności. Do końca listopada 2022 dokładamy 15% SMS.

Jaki będzie czarny piątek w 2022?

Czy tradycja Black Friday cieszy się w Polsce popularnością? Z pewnością trudno przejść obojętnie wobec kolorowych billboardów i rozkrzyczanych spotów reklamowych. Tym bardziej, że w czarny tydzień można zdobyć wymarzone produkty w przystępnych cenach.

Na przedświątecznych wyprzedażach można także zyskać, jeśli prowadzi się biznes w sieci – wiele firm oferuje super ceny na swoje pakiety i usługi. Akcje promocyjne z okazji Black Friday na narzędzia marketingowe i rozwiązania SaaS to okazja, żeby wypróbować nowe aplikacje, platformy i systemy. W SMSAPI mamy, na przykład, zniżki dla nowych klientów.

Czarny piątek jako sposób na rosnące ceny?

Dla wielu, ostatni piątek listopada jest jedyną okazją, żeby zaoszczędzić na ważnych i potrzebnych zakupach. W tym roku może okazać się, że nawet pomimo niepokojących prognoz gospodarczych, Polacy ruszą do sklepów stacjonarnych i online, aby wykorzystać największe wyprzedaże. Niektóre zakupy i tak trzeba zrobić, więc dlaczego nie kupić taniej?

Tradycyjnie niskie ceny oraz atrakcyjne promocje mogą przyciągnąć nie tylko kompletujących wyposażenie domu czy kupujących sprzęt RTV, AGD oraz komputery i tablety. Największą popularnością, jak co roku, będą cieszyć się produkty z wyższej półki: akcesoria, kosmetyki, perfumy damskie, markowa odzież (ubrania, obuwie) w promocyjnych cenach.

Mnóstwo promocji będzie dostępnych tylko przez kilka godzin lub zostanie ograniczona przez ilość dostępnych produktów. Sklepy korzystające z programów lojalnościowych będą informować z wyprzedzeniem swoich stałych klientów o ekskluzywnych ofertach. Jeśli zatem interesują Cię największe promocje, to może być najlepszy czas, aby zapisać się do firmowego newslettera.

Zadbaj o każdy etap ścieżki klienta

Rabaty to jednak nie wszystko, czym sklepy stacjonarne i online zamierzają wabić w czarny piątek. To, ile osób trafi do sklepu czy na landing z ofertą, zależy od skuteczności i zasięgu kampanii marketingowej przed samym Black Friday. Kolejnym etapem jest konwersja, czyli przekonanie klienta, żeby nie szukał dalej i wydał pieniądze w Twoim sklepie.

Co zatem zrobić, aby nie przespać końcówki roku i zawalczyć o konsumentów? Odpowiedzią będzie przemyślana strategia i promocje Black Friday! Jednak nawet najlepsza oferta nie przyciągnie klientów, jeśli nie trafi do odpowiednich odbiorców. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się, jak Twoja firma może przygotować się do sezonu wyprzedaży. A dla zabieganych: kompleksowy poradnik kampania SMS dla firm.

Sprawdź oferty i promocje Black Friday na narzędzia online

Jak co roku, zebraliśmy listę ofert na narzędzia online. Spis SMSAPI Black Friday prezentuje akcje promocyjne większości polskich firm z branż digital marketingu, e-commerce i wielu innych pożytecznych rozwiązań. Sprawdź także wersję angielską, gdzie znajdziesz dodatkowe promocje na wybrane produkty i usługi internetowe.

Dlaczego Black Friday tak się nazywa?

Termin Black Friday powstał najprawdopodobniej w latach 60. XX wieku w Stanach Zjednoczonych. Policjanci z Filadelfii nazwali tak nagłą falę turystów, która zjechała do miasta na zakupy po Święcie Dziękczynienia. Tłumy spowodowały utrudnienia w ruchu drogowym i problemy w lokalnych sklepach i centrach handlowych.

Z biegiem lat, za pomocą terminu Black Friday (czyt. blak frajdej) zaczęto nazywać szał zakupowy przed Bożym Narodzeniem. Święto zakupów nieodzownie łączy się z wielkimi wyprzedażami, a zatem i kolejkami w sklepach stacjonarnych. Niekiedy promocje nawet na najzwyczajniejsze produkty są na tyle atrakcyjne, że przyciągają ogromne tłumy klientów.

Samo wydarzenie rozrosło się w czasie i na cały świat. Obecnie mówi się już o czarnym weekendzie (Black Weekend), czarnym tygodniu (Black Week) czy nawet miesiącu. Dodatkowe dni mają dać oddech oraz szansę na skorzystanie z lepszych ofert wszystkim zainteresowanym. Niedawno do czarnego piątku dołączył także cyber poniedziałek (Cyber Monday), czyli dzień, w którym to e-sklepy nęcą obniżkami.

Kiedy jest Black Friday 2022 w Polsce?

W tym roku dzień wyprzedaży Black Friday przypada na 25 listopada 2022. Będzie to ostatni piątek listopada. Większość sklepów i firm rozpoczyna jednak kampanie wcześniej, tak aby dotrzeć do jak najszerszej grupy klientów. Natomiast w pierwszy poniedziałek po weekendzie wyprzedaży to sklepy internetowe będą kusiły największymi promocjami. Mowa o Cyber Monday, który odbędzie się 28 listopada 2022. Można spodziewać się, że aktualne promocje będą pojawiały się przez cały tydzień.

W Polsce czarny piątek obchodzimy normalnie, czyli 25 listopada 2022 i nie jest to dzień wolny od pracy. Wydarzenie nie jest jeszcze tak popularne jak na Zachodzie, jednak z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Rośnie też świadomość klientów, którzy w końcówce listopada upatrują dogodnego czasu do zrobienia długo wyczekiwanych zakupów.

Już teraz w Polsce mówi się o czarnym tygodniu (Black Week), podczas którego sklepy ze wszystkich branż prowadzą bardzo atrakcyjne wyprzedaże. Jednak podział na piątek dla sklepów i centrów handlowych oraz poniedziałek dla sprzedawców internetowych uległ rozmyciu. Koniec listopada to czas na tańsze kupowanie.

Jak poprawnie zapisać czarny piątek i Black Friday?

W języku angielskim Black Friday to nazwa własna, dlatego każde słowo należy zaczynać wielką literą. Jednak po przetłumaczeniu terminu obowiązują już zasady poprawnej polszczyzny. Rozróżniają one zwyczaje i obrzędy (np. walentynki, andrzejki), które piszemy małymi oraz święta i dni świąteczne, takie jak Boże Narodzenie czy Nowy Rok. Czarny piątek jest zwyczajem, dlatego stosujemy małe litery, podobnie czarny weekend, czarny miesiąc itd.

Czy warto inwestować w promocje na Black Friday?

Zdecydowanie tak! Potwierdzają to dane pozyskane od klientów e-commerce i sklepów stacjonarnych. Według badania Komunikacja sklepów internetowych, największą grupą odbiorców, którzy chcą otrzymywać oferty handlowe, są osoby w wieku od 20 do 29 lat zamieszkujące duże miasta. To właśnie do nich powinno się skierować komunikaty. Nie należy jednak zapominać o pozostałych, bo dla przykładu, osoby powyżej trzydziestki dysponują z reguły zasobniejszymi portfelami. W jaki sposób zatem najskuteczniej dotrzeć do różnych grup?

Poznaj odbiorcę

Kanał SMS uważany jest za bardziej osobisty, a przez to skuteczniejszy w dotarciu z komunikatem. Dlatego przesyłaj wyłącznie treści dopasowane do konkretnego odbiorcy, o rozsądnych porach i mając na uwadze jego przyzwyczajenia i preferencje zakupowe!

W 2020 wraz z Shoper sprawdziliśmy także stosunek konsumentów do specjalnych promocji przygotowywanych przez sklepy internetowe. Na 1000 ankietowanych, większość (83,5%) zadeklarowała zainteresowanie ofertą Black Friday, z czego 35,2% odpowiedziało, że z pewnością z niej skorzysta. Potwierdza to ogromny potencjał wydarzenia, a także jest impulsem do przygotowania i rozreklamowania atrakcyjnej akcji promocyjnej w sklepach internetowych.

Badanie SMSAPI i Shoper - stosunek klientów do promocji Black Friday
Wykres pochodzi z raportu Komunikacja sklepów internetowych

Jak przygotować ofertę na Black Friday w 2022?

Niezależnie, czy sprzedajesz produkty w internecie, stacjonarnie, czy prowadzisz biznes w modelu SaaS, swoje działania możesz oprzeć się pozytywnych lub negatywnych emocjach związanych z corocznymi wyprzedażami. Czarny piątek bez wątpienia kojarzy się z niespotykanie niskimi cenami dostępnymi przez określony i krótki czas oraz… długimi kolejkami.

Reguła niedostępności według Roberta Cialdiniego

Reguła niedostępności oparta jest na mechanizmie pożądania rzeczy (ale nie tylko), które są poza bezpośrednim zasięgiem lub występują w bardzo ograniczonych ilościach. Im mniej egzemplarzy danego dobra lub im trudniej jest ono dostępne, tym większą zyskuje wartość w oczach nabywcy. Z tej właśnie zasady wynikają zawrotne ceny luksusowych samochodów czy produktów robionych na zamówienie. Teoria została opracowana przez Roberta Cialdiniego.

Naturalnie, reguła niedostępności w Black Friday sprawdzi się jako motor napędowy promocji. Ograniczenie czasu trwania akcji czy też klientów, którzy mają do niej dostęp, zwiększa jej atrakcyjność. Dlatego kampanię Black Friday połącz ze strategią angażującą najbardziej lojalnych odbiorców. To dobry czas, aby wykorzystać grupy odbiorcze zbierane przez cały rok.

Poniżej znajdziesz siedem prostych rad, dzięki którym lepiej przygotujesz swój biznes do czarnego piątku i cyber poniedziałku!

1. Od czego zacząć, czyli przegląd historii zamówień podczas Black Week

Jeżeli chcesz stworzyć efektywną strategię, najpierw przeanalizuj historię sprzedaży. Skup się na danych z ubiegłego roku w tym samym okresie. Sprawdź, które słowa kluczowe, hasła, rodzaje treści i poszczególne produkty przyczyniły się do wygenerowania największego ruchu na stronie i konwersji w sklepie internetowym lub przyciągały do stacjonarnego punktu sprzedaży.

Odpowiedzi na pytania pozwolą skupić się na Twoich najcenniejszych zasobach i dopasować obniżki do preferencji konsumentów. Nawet najlepszy pomysł warto oprzeć na twardych danych i statystykach! Pomocne będą zatem raporty branżowe i zestawienia z poprzednich lat.

Analiza skuteczności mobilnego kanału sprzedaży

Skuteczność poszczególnych kanałów komunikacji sprawdzisz w narzędziu analitycznym np. Google Analytics. Pomocne zatem okażą się parametry śledzące UTM, dzięki którym łatwiej określisz, które z kreacji przyniosły najlepsze rezultaty. Poniżej instrukcja, jak wdrożyć śledzenie ruchu z linków w SMS-ach.

Pamiętaj, żeby na uzyskane w ten sposób wnioski patrzeć całościowo. Przeanalizuj zarówno efektywność kanałów w zestawieniu z użytymi treściami, CTA, czasem komunikacji, grupą odbiorczą czy wartością dodaną np. darmowa wysyłka może okazać się atrakcyjniejsza niż rabat na kolejne zakupy.

Jak badamy skuteczność naszej promocji Black Friday w SMSAPI?

Rosnąca popularność Black Friday mobilizuje cały biznes już od wczesnego października. Wtedy w głowach marketerów powstają pomysły na kampanie zgarniające jak największą część tortu święta wyprzedaży. W tym samym czasie żniwa zbierają usługi i narzędzia marketingowe, które umożliwią uzyskanie spektakularnych wyników podczas czarnego piątku.

Do święta wyprzedaży dołączamy się i my, oferując wyjątkową promocję na pierwsze doładowanie dla nowych klientów. Dla SaaS-ów i firm usługowych najlepszy KPI może być tylko jeden – liczba wykorzystanych kodów rabatowych, równoznaczna z liczbą wygranych lub przywróconych klientów.

To jednak cel ostateczny, po drodze nie można zapomnieć o odpowiednim przygotowaniu strategii dystrybucji oferty. Pamiętajmy też o celach pośrednich, które pozwolą zmierzyć nam postępy kampanii na różnych poziomach – naszej strony i użytkowników (Google Analytics), performance reklamowego (Google Ads, Facebook Ads Manager), kondycji strony (Google Search Console), nie zapominając o danych w naszym CRM.

Maja Wiśniewska – Marketing Manager

2. Konwersja za pomocą wiadomości SMS

Profesjonalna kampania SMS przeprowadzona pomiędzy poniedziałkiem a czarnym piątkiem może przynieść zdumiewające rezultaty. Na marginesie: także w inne dni możesz spodziewać się niezłych wyników! Warunkiem jest jednak odpowiednie przygotowanie warunków wysyłki oraz treści.

Oprócz personalizacji wiadomości SMS, możesz wykorzystać element humorystyczny, a nawet może lekko prześmiewczy – ważne, aby z taktem wyróżnić się na tle wszystkich innych komunikatów, które otrzyma klient.

Marketing SMS daje unikalne przewagi w Black Week

Weź też pod uwagę czas, kiedy klienci otrzymają Twoje SMS-y. Masowa wysyłka SMS ma fundamentalną przewagę względem innych metod dotarcia. Wiadomości tekstowe odczytywane są szybciej i pewniej niż e-mail. Oznacza to, że jeśli zaplanujesz kampanię na szesnastą danego dnia, to możesz spodziewać się rezultatów, wejść na stronę, wkrótce potem.

Przy okazji, SMS-y nie są pierwszym kanałem, o którym myślisz, planując akcję promującą największe obniżki cen. To dobrze, bo Twoja konkurencja zapewne kombinuje podobnie. Wykorzystaj wysoki open rate wiadomości i fenomenalne CTR-y linków dołączonych do SMS-ów, aby przebić się ponad zapchanymi skrzynkami, folderami spam i nachalnymi reklamami.

3. Wartość dodana w e-commerce to nie tylko cena

Pamiętaj, że w tym czasie zniżka, nawet wysoka, może nie być postrzegana jako coś nadzwyczajnego, ponieważ wszyscy prześcigają się w obniżaniu cen. Umówmy się, 2% czy 5% rabatu nie przyniesie oszałamiającego rezultatu w dniu największych wyprzedaży w Polsce.

Dlatego zaproponuj odbiorcy konkretne powody, dla których powinien skorzystać z Twojej oferty. Z pomocą przyjdą ograniczenie czasowe promocji, licznik pozostałych produktów czy bardziej skomplikowane zabiegi np. przypisanie zakupom dodatkowych wartości niematerialnych. Dla przykładu, część zysków możesz przeznaczyć na cele charytatywne. Klient kupując produkt zyskuje przekonanie, że pomaga nie tylko sobie, ale również potrzebującym.

Jeśli decydujesz się na ograniczenie liczby dostępnych produktów, rozważ dodanie możliwości ustawienia powiadomień o dostawie kolejnej partii. Ta funkcja dostępna jest w większości modułów SMS dla sklepów internetowych np. Shoper, PrestaShop i niedługo także innych.

Przykłady SMS-ów informujących o czarno-piątkowych promocjach.
Który z tych komunikatów będzie skuteczniejszy?

Dzień szalonych obniżek nie musi dotyczyć jedynie rekordowo niskich cen. Jeżeli nie jesteś w stanie zaoferować większej obniżki niż np. 15%, postaraj się dostarczać odbiorcy dodatkowe korzyści: nieodpłatne testy usługi, kod rabatowy na kolejne zamówienie, darmową dostawę, pobranie e-booka, innych materiałów lub dostęp do webinaru. Możesz także zagwarantować terminową dostawę czy wsparcie dla nowych użytkowników.

Dla ponad 60% klientów kupujących online darmowa dostawa zamówienia to wystarczający powód, żeby zdecydować się na zakupy w danym sklepie. Weź to pod uwagę ustalając strategię zniżek na Black Week. Pamiętaj, że Black Friday wiąże się także ze wzmożoną aktywnością konkurencji, dlatego przygotuj ekskluzywną ofertę, która sprawi, że to Ty zwrócisz uwagę potencjalnego klienta.

4. Porządki w bazie danych

Zanim jednak przejdziesz do jakiejkolwiek kampanii zastanów się, do kogo zamierzasz kierować swoje komunikaty. Nie warto tracić czasu i pieniędzy na kontaktowanie się z niezainteresowanymi odbiorcami.

Twoja baza danych z kontaktami powinna przejść gruntowne porządki zanim uruchomisz komunikację z okazji zbliżającego się czarnego piątku. W większości przypadków będzie równało się to usunięciu niekonwertujących leadów.

Nie bój się odejścia klientów. Anulowanie subskrypcji przez niezainteresowanego możesz postrzegać w kategorii poprawy skuteczności i redukcji kosztów. Pamiętaj też, że konsumenci zmieniają swoje preferencje, a Twoja baza powinna żyć i ewoluować razem z nimi.

Jak sprawdzić aktualność numerów w marketingu SMS?

Proponuję dwie metody, które doskonale się uzupełniają. Poznaj HLR oraz autorski system opt-out SMS, które ułatwią higienizację baz danych oraz w efekcie podniosą skuteczność kampanii SMS oraz zmniejszą koszty prowadzenia komunikacji mobilnej.

Baza numerów klientów na Black Friday

Po pierwsze, sprawdź bazę przy pomocy systemu HLR (home location register). Odpytasz dzięki niemu rejestr abonentów GSM i sprawdzisz, czy posiadane kontakty są aktualne. Działanie jest proste. Przygotuj bazę danych z numerami, wgraj do narzędzia HLR w panelu SMSAPI i po chwili otrzymasz raport. Wyklucz z rejestru pozycje wskazane jako nieaktywne. Z tak przesianą bazą możesz przejść dalej.

Po drugie, możesz najzwyczajniej zapytać o chęć otrzymywania dalszych komunikatów. Wykorzystaj mechanizm wprowadzony wraz z RODO, czyli prawo do bycia zapomnianym. Do takiej wiadomości dołącz oczywiście przekonujący powód do pozostania, czytaj: rabat na kolejne zakupy. Jeśli już ma odejść raz na zawsze, to może warto spróbować skłonić go ostatni raz do zamówienia, prawda? Daj też znać o planowanych wysyłkach, czyli nakreśl, jakich treści i jak często można się spodziewać.

W wiadomości musi znaleźć się też sposób na zatrzymanie wysyłek. Może to być adres strony do zarządzania preferencjami komunikacyjnymi lub numer do obsługi klienta. Jeśli korzystasz z wiadomości tekstowych od SMSAPI, użyj wbudowanego systemu opt-out SMS. To proste i wygodne narzędzie opiera się na łączu automatycznie usuwającym dany numer z przyszłych wysyłek z Twojego konta.

Gratulacje, te proste kroki zaoszczędzą Ci sporo środków w perspektywie kilku następnych kampanii. Twoi klienci z pewnością też docenią transparentność działań oraz nastawienie na ich wygodę. Pamiętaj tylko, żeby HLR i Wyp.is stosować regularnie, a nie tylko od święta!

5. Efekt synergii dzięki strategii omnichannel 

Kampanię na Black Friday warto dopełnić różnorodnymi działaniami, tak by informacja o wyprzedażach nie ominęła żadnego z klientów. Bezcenną cechą strategii omnichannel jest spójność doświadczenia z marką, niezależnie od kanału do odbiorcy dociera ten sam, prosty komunikat – znaczne obniżki cen, darmowa dostawa, czy inne wartości, którymi zamierzasz zwabić konsumentów.

Oprócz SMS-a, który otwierany jest już po 5 sekundach od dostarczenia, wiele korzyści może przynieść e-mail marketing, płatne reklamy w mediach społecznościowych, Google Ads oraz działania w outdoorze.

Możesz wykorzystać Google Trends, aby odnaleźć słowa kluczowe, frazy i tematy popularne przed dniem wyprzedaży. Planowanie i realizację strategii warto jednak zacząć wcześniej niż w poniedziałek przed Black Friday. By nie umknąć uwadze konsumenta, działania warto wzmocnić i odpowiednio rozplanować przed oczekiwanym momentem prawdy, czyli zakupami w Twoim sklepie w odpowiednim terminie.

6. Jak wybrać idealny czas na komunikację?

Kiedy wsyłać promocje Black Friday?
Stosunek wszystkich SMS-ów wysłanych w czarnym tygodniu 2018
do SMS-ów zawierających odwołanie do Black Friday. Źródło: SMSAPI

Wykres jasno przedstawia najkorzystniejszy dzień na wysyłkę kampanii. Aby nie zniknąć w natłoku komunikacji, najlepiej wysłać ofertę Black Friday w środę. To wtedy Twoja konkurencja jest najmniej aktywna. Choć SMS-y otwierane są niezwykle szybko, lepiej nie ryzykować całej kampanii czekając aż do piątku.

Sprawę ułatwia możliwość zaplanowania wysyłki o określonej porze. Dzięki temu kampanię podzielisz na mniejsze partie i roześlesz w ściśle ustalonym czasie. Pozwala to zminimalizować ryzyko przeciążenia serwerów podczas i tak już intensywnego okresu.

Moment styku dopasuj do preferencji adresatów. Planując kampanię postaraj się wpisać w rytm dnia modelowego odbiorcy. Dla przykładu, godziny od 9 do 17 spędzają w pracy, dlatego ustaw dostarczenie komunikatu po 18, kiedy spędzają czas z telefonem w ręku.

7. Pójdź o krok dalej w obsłudze klienta (nie tylko w sklepach stacjonarnych)

Pamiętaj, że przyciągnięcie klientów do sklepu w czarny piątek to dopiero początek ich ścieżki do kasy. Po drodze musisz ich jeszcze obsłużyć. A nic tak nie odpycha klientów, jak wolno działająca strona czy opryskliwy ekspedient. Na temat wygody kupującego patrz zatem całościowo, także po zakończeniu sprzedaży. Rozważ uruchomienie powiadomień SMS, dzięki którym poinformujesz o zmianie statusu zamówienia.

Klienci kupujący odkurzacze potrzebują innego zestawu informacji niż szukający ubrań. Ich doświadczenie powinno być dopasowane do produktu. Jeśli sprzedajesz droższy asortyment, który kupuje się tylko raz na jakiś czas, zapewnij możliwość porównania różnych wariantów i marek. Nie pozwól klientowi odejść, żeby wyszukać niezbędne dane czy sprawdzić zaufane opinie. Z drugiej strony, odzież, buty czy produkty z kategorii zdrowie i uroda wymagają atrakcyjnej prezentacji, przykładów zastosowania i recenzji zadowolonych klientów.

Weekend wyprzedaży na telefonie

Handel w internecie zaczynał jako dodatek dla tradycyjnych sklepów. Teraz e-commerce rozrósł się na tyle, że stał się samodzielnym bytem oderwanym zupełnie od marek offline. Kolejnym etapem było przejście sprzedaży do kanału mobilnego. Nikt już nie kwestionuje, że to właśnie telefon jest pierwszym punktem styku z klientami. To właśnie smartfony i tablety coraz częściej służą do przeglądania i porównywania ofert.

To kluczowa informacja i to z co najmniej dwóch powodów. Chcesz komunikować się z klientami przy pomocy kanałów, które docierają wprost na urządzenia mobilne. SMS jest jednym z nich, tak jak poczta elektroniczna czy powiadomienia z aplikacji. Sprawdź infografikę SMS, e-mail czy push, z której dowiesz się, jakie przewagi daje każde z tych narzędzi. Drugim wnioskiem jest przystosowanie strony WWW do mniejszych ekranów i interfejsów dotykowych. Nie możesz sobie pozwolić na utratę leadów przez niewygodną nawigację, długie wczytywanie strony czy źle skalujące się grafiki.

Na jakim urządzeniu robisz zakupy online?
Źródło: raport Komunikacja sklepów internetowych

W sklepie online zadbaj o niski loadtime. Pamiętaj także, że ponad połowa ruchu związanego z odbieraniem promocji pochodzi ze smartfonów i tabletów. Na szczęście, silniki e-commerce np. Shoper, PrestaShop są przystosowane do urządzeń mobile.

Przy okazji, warto również odpowiednio przeszkolić dział obsługi klienta, tak by był gotowy rozładowywać przedświąteczne emocje. Promocja Black Friday może być początkiem dłuższej relacji, ale musisz sprostać wymaganiom klientów.

Galeria wiadomości SMS Black Friday (aktualizacja październik 2022)

Zobacz przykłady wiadomości z promocjami Black Friday i Cyber Monday. W galerii znajdziesz prawdziwe SMS-y wysłane przez znane polskie i zagraniczne marki, takie jak Sephora, Douglas, Deichmann, Answear, Kubenz, Ecco, House, Jula, Smyk czy Wojas. Poznaj profesjonalny SMS marketing dla firm, sklepów online i stacjonarnych.