Blog SMSAPI

sie28

Marketing SMS w twojej branży cz. VIII: akcje społeczne i organizacje pozarządowe

Autor: Kamil Kolbusz, Opublikowano: 28 sierpnia, 2014
dzieci piszą SMS

W kolejnej, ósmej już, części naszego cyklu poświęconemu wykorzystywaniu komunikacji SMS w różnych branżach, odejdziemy nieco od tematów stricte biznesowych. Tym razem skupimy się na wymianie informacji w organizacjach pozarządowych oraz podczas dużych akcji społecznych. W naszym poradniku przedstawimy rozwiązania ułatwiające organizację dużej imprezy, oraz sposoby na wykorzystanie wiadomości SMS w fundacji non profit.

Czytaj więcej
lip25

Infografika: Marketing SMS w liczbach

Autor: Kamil Kiermaszek, Opublikowano: 25 lipca, 2014
Infografika - Marketing SMS

Już od kilkunastu lat wiadomość SMS z powodzeniem wykorzystywana jest jako kanał komunikacji marketingowej. Wiele razy przytaczaliśmy na blogu konkretne liczby i fakty wskazujące na potencjał, który drzemie w marketingu SMS. Tym razem, zdecydowaliśmy się na zebranie tych danych w całość i przedstawienie ich w postaci graficznej. Owocem tych działań jest najnowsza infografika SMSAPI pt. „Marketing SMS”, jaką mamy przyjemność Wam zaprezentować.

Czytaj więcej
lip21

Marketing SMS w Twojej branży cz. VII: siłownie i kluby fitness

Autor: Szymon Słowik, Opublikowano: 21 lipca, 2014
sms z siłowni

Rynek siłowni i klubów fitness w Polsce w ciągu kilku ostatnich lat zasadniczo zmienił swoje oblicze. Mało higieniczne i estetyczne miejsca zostały zastąpione przez eleganckie i czyste kluby z obszerną ofertą zajęć, opieką trenerów i dietetyków. W ten sposób otworzyły się na szersze grono klientów, a co za tym idzie poczuły potrzebę korzystania z szerokiego asortymentu narzędzi marketingowych, w tym z komunikacji SMS. W ten trend wpisuje się firma Pure Jatomi Fitness.

Czytaj więcej
lip10

Marketing SMS w Twojej branży cz. VI: HR i agencje pracy

Autor: Kamil Kolbusz, Opublikowano: 10 lipca, 2014
20535482_web

Wakacje to tradycyjnie okres ożywienia na rynku pracy. W tym czasie szczególnie rośnie zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. W przypadku pracodawcy niezwykle ważny jest czas w jakim agencja pracy jest w stanie zrekrutować pracownika, który będzie mógł natychmiast podjąć pracę. Dlatego osoby zajmujące się pośrednictwem pracy bardzo często wybierają komunikację SMS. W naszym krótkim poradniku przedstawimy kilka sposobów na jej realizację.

 

Czytaj więcej
lip04

Marketing SMS w Twojej branży cz. V: gastronomia i catering biurowy

Autor: Kamil Kiermaszek, Opublikowano: 4 lipca, 2014
Marketing SMS w cateringu

W pracy biurowej często spotykanym zwyczajem jest wspólne zamawianie dań na telefon. W zespole SMSAPI stało się to już niemal rutyną, że gdy zegar wybija 11-tą, „dyżurujący” pracownik cierpliwie zbiera zamówienia od reszty. Nie chciałbym w tym miejscu poruszać kwestii związanych z optymalizacją tego procesu, bo można byłoby na temat napisać książkę. Skupmy się natomiast na usprawnieniu obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem wiadomości SMS.

Czytaj więcej