Blog SMSAPI

lis28

Marketing SMS w twojej branży cz. XI: świąteczny eCommerce

Autor: Kamil Kolbusz, Opublikowano: 28 listopada, 2014
2c004e07-069b-4986-ab0d-171390f5521c

Grudzień to tradycyjnie czas, kiedy klienci wydają najwięcej. Kupowanie prezentów, większe zakupy spożywcze związane ze świętami, wyjazdy sylwestrowe – naprawdę trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki zakupów nie notowałby dużego wzrostu sprzedaży. Wyjątkiem nie jest rynek zakupów internetowych, dla którego przełom roku również jest bardzo dobrym okresem. Jednak wraz ze wzrostem liczby kupujących, wzrasta również konkurencja, ponieważ każdy ze sprzedawców, chciałby by to właśnie u niego sprzedało się najwięcej produktów. Dlatego w ich promocji doskonale sprawdza się marketing SMS, który jest dobrze znanym i skutecznym narzędziem eCommerce. Poniżej kilka przykładów wykorzystania marketingu SMS w promocjach świątecznych i noworocznych.

Czytaj więcej
paź30

Geotargetowanie SMS od podstaw

Autor: Kamil Kolbusz, Opublikowano: 30 października, 2014
geotargetowanie BTS

Wiesz, gdzie znajdują się Twoi klienci, ale nie wiesz jak do nich dotrzeć? Dowiedz się więcej o usłudze geotargetowania i dostarczaj swoje wiadomości na numery znajdujące się w bezpośrednim otoczeniu Twojej firmy.

Czytaj więcej
paź15

Marketing SMS w twojej branży cz. X: wybory samorządowe

Autor: Kamil Kolbusz, Opublikowano: 15 października, 2014
wpis blog samorząd

Komunikacja SMS sprawdza się nie tylko w biznesie czy organizacjach pozarządowych. Zalety szybkiego i skutecznego dostarczania informacji widać również podczas kampanii wyborczych, a SMS jest doskonałym narzędziem komunikacji z wyborcami.

Czytaj więcej
wrz30

SMSAPI Roadshow 2014 – podsumowanie

Autor: Szymon Słowik, Opublikowano: 30 września, 2014

SMSAPI Roadshow 2014 było okazją do spotkania w gronie bardziej kameralnym niż na konferencjach i targach, porozmawiania o komunikacji, marketingu i technologiach mobilnych w biznesie. W każdym z czterech miast przygotowaliśmy nieco inny program i zaprosiliśmy innych prelegentów. Zapraszam do przeczytania relacji.

Czytaj więcej
wrz29

Real Time Marketing od podstaw

Autor: Kamil Kolbusz, Opublikowano: 29 września, 2014
rtm-smsapi2

W sieci wszyscy działamy i reagujemy w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje to Real Time Marketing, czyli komunikacja z klientami odwołująca do bieżących wydarzeń. Jeśli jeszcze nie znasz tego terminu – przeczytaj nasz tekst i poznaj podstawy RTM.

Czytaj więcej